εκπαιδευτικη επισκεψη στον Άγιο Γεώργιο Χαλανδρίου

Πραγματοποιήθηκε επίσκεψη (11/4/2024) στον Άγιο Γεώργιο Χαλανδρίου , στα πλαίσια του μαθήματος που είμαι εισηγητρια: ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ.

Συζητήθηκε δια ζώσης το εικονογραφικό πρόγραμμα του ναού, τους εικονογραφικούς κύκλους και

το ιδιαίτερα σημαντικό βαπτιστήριο που βρίσκεται μέσα στο ναό.

Παρουσία του τμήματος του Ειδικού Θρησκευτικού Τουρισμού και Προσκυνηματικών περιηγήσεων   στην Ιερά Σύνοδο της εκκλησίας της Ελλάδος.

Φοιτητές της Ανωτάτης Εκκλ. Ακαδημίας Αθηνών στο Συνοδικό Γραφείο Προσκυνηματικών Περιηγήσεων | Arxon.gr

ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΗ ΗΜΕΡΙΔΑ: “Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΓΙΑ ΤΑ ΝΑΡΚΩΤΙΚΑ” ΑΠΟ Το “Ίδρυμα για έναν κόσμο χωρίς ναρκωτικά” σε συνεργασία με τη ΣΑΕΚ Χαλανδρίου

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ Επίσκεψη σε εκδήλωση για τον αΫλο πολιτισμό_πνευματικό κέντρο Δήμου Αθηναίων

Στον “αέρα” του “Αθήνα 9,84” η εκπομπή των σπουδαστών τhσ ΣΑΕΚ Χαλανδρίου

To Σάββατο 17 Φεβρουαρίου στη 1 το μεσημέρι

Η ηχογράφηση έγινε, η εκπομπή έρχεται!
Το Σάββατο 17 Φεβρουαρίου 2024 στη 1 το μεσημέρι από τη συχνότητα του Δημοτικού Ραδιοφωνικού Σταθμού του Δήμου Αθηναίων “Αθήνα 9,84” θα μεταδοθεί η εκπομπή που ετοίμασαν και ηχογράφησαν οι σπουδαστές και οι σπουδάστριες της κατεύθυνσης “Ραδιοφωνικός Παραγωγός” και των μαθημάτων “Ειδήσεις στο Ραδιόφωνο” και “Έρευνα και Ρεπορτάζ” της ΣΑΕΚ Χαλανδρίου.
Συντονιστείτε για να ακούσετε την εκπομπή τους με θέμα “Ζω στην Αθήνα”.
Για μία ώρα θα σας ταξιδέψουν στους δρόμους, τις γειτονιές και τα εμβληματικά σημεία της πρωτεύουσας.

ΚΟΠΗ ΑΓΙΟΒΑΣΙΛΟΠΙΤΑΣ

εκπαιδευτικη επισκεψη της ειδικοτητασ “στελεχοσ διατροφησ & διαιτολογιασ”

Πραγματοποιήθηκε με το Γ’ εξάμηνο της ειδικότητας Στέλεχος Διατροφής και Διαιτολογίας, η εκπαιδευτική επίσκεψη στον φιλόξενο χώρο του Καφέ – Πολυχώρου Μύρτιλλο, (συναιτεριστική επιχείρηση απασχόλησης ατόμων με αναπηρίες). Εκεί οι καταρτιζόμενοι/νες παρακολούθησαν ένα εκπαιδευτικό πρόγραμμα το οποίο αφορά την ζωή των ατόμων με αναπηρία από τον δρ Πελασγό Στέλλιο, υπεύθυνο των προγραμμάτων ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης φοιτητών, μαθητών και καταρτιζόμενων, πάνω σε θέματα αναπηρίας. Οι καταρτιζόμενοι/νες αφού ξεναγήθηκαν στον χώρο του Μύρτιλλου (καφέ, κουζίνα, τα παλιά μηχανήματα καθώς στο παρελθόν ο χώρος αποτελούσε εργοστάσιο που απασχολούσε ανάπηρους και την μόνιμη ζωγραφική έκθεση από ανάπηρο καλλιτέχνη), είχαν την ευκαιρία να συνομιλήσουν με τα ίδια τα άτομα με αναπηρίες που εργάζονται στο καφέ και να συζητήσουν με τον δρ Πελασγό πάνω σε θέματα αναπηρίας – ψυχικής υγείας. Παρατίθενται και οι φωτογραφίες της επίσκεψης.

εκπαιδευτικη επισκεψη της ειδικοτητασ “ειδικοσ θρησκευτικου τουρισμου και προσκυνηματικων περιηγησεων” στο ΑΓΙΟn ΟΡΟΣ  ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ 2023

Οι καταρτιζόμενοι του τμήματος Οργάνωσης Θρησκευτικού Τουρισμού και Προσκυνηματικών  Περιηγήσεων  του ΙΕΚ Χαλανδρίου με τον καθηγητή  μας κο.  Νικόλαο Κακαβελάκη αποφασίσαμε να κάνουμε μια προσκυνηματική εκδρομή στο Άγιο Όρος στις διακοπές των Χριστουγέννων.

Ο κος Κακαβελάκης οργάνωσε  ότι χρειάζεται για να γίνει αυτό το ταξίδι   όπως διαμονητήρια και όλα τα άλλα απαραίτητα για να ξεκινήσουμε την εκδρομή μας.

Όλοι μαζί συγκεντρωθήκαμε στις 26 Δεκεμβρίου 11 η ώρα το βράδυ στο ΚΤΕΛ και ξεκινήσαμε το ταξίδι μας για τη Θεσσαλονίκη .Στις 5 το πρωί φτάσαμε στο ΚΤΕΛ Χαλκιδικής και πήραμε το δρόμο για Ουρανούπολη από όπου ξεκινάνε τα καραβάκια για τη Δάφνη.

Στις 12 πήραμε το καραβάκι γα τη Δάφνη αφού  στη διαδρομή μας περάσαμε από τη Ρωσική Σκήτη Θηβαίδα τον Αρσανά της Μονής Χιλανδαρίου, τον Αρσανά της Μονής    Ζωγράφου (Βουλγάρικο Μοναστήρι) και Κοσταμονίτου, στη συνέχεια είδαμε τη Μονή Δοχειαρίου των Αρχαγγέλων με την ονομαστή εικόνα της Παναγίας της  Γοργοεπίκοους, μετά τη Μονή Ξενοφώντος και στη συνέχεια το εντυπωσιακό   Ρώσικο Μοναστήρι του Αγίου Παντελεήμονα και φτάσαμε ση Δάφνη.

Από εκεί επιβιβαστήκαμε σε άλλο καραβάκι για να συνεχίσουμε τη διαδρομή μας για τα Καυσοκαλύβια.

Η πρώτη πολύ εντυπωσιακή Μονή που συναντάμε είναι η πολύ εντυπωσιακή Μονή Σίμωνος Πέτρα , στη συνέχεια η Μονές  Γρηγορίου και Διονυσίου  ,Αγίου Παύλου  και ψηλά στο Βουνό βλέπουμε τη Νέα Σκήτη και την Αγία Άννα . Πάνω στα βράχια μέσα σε σπηλιές και κάποιες σκήτες που νομίζεις ότι αιωρούνται είναι τα Καρούλια .

Τέλος φτάσαμε στα Καυσοκαλύβια . Μετά από αρκετό περπάτημα σε ένα πολύ ανηφορικό μονοπάτι φτάσαμε στο Κυριακό όπου είναι ο κεντρικός Ναός της Σκήτης και εκεί επισπευτήκαμε το  Κελί πού έζησε ο Άγιος Πορφύριος και το κελί που έζησε ο Άγιος Παίσιος .  Μετά ανηφορίσαμε ακόμη πιο ψηλά μέχρι τον Άγιο Νείλο όπου βρίσκεται το κελί που ασκήτεψε ο Άγιος Νείλος ο Μυροβλύτης στη νοτιοανατολική πλευρά του Άθωνα.

Από εκεί ξεκίνησε μια πολύ δύσκολη διαδρομή διασχίζοντας την πιο δύσκολη αλλά και πιο υπέροχη διαδρομή την έρημο του Αγίου Όρους όπως λέγεται   και τη Σάρα την απόκρημνη και ερημική  πλαγιά που προκαλεί δέος και θέλει τόλμη να τη διασχίσεις. Μετά μέσα από το δάσος στους πρόποδες του Άθωνα φτάσαμε στη Μονή της Μεγίστης Λαύρας αφού συμπληρώσαμε 5 ώρες περπάτημα.

Η Μονή αυτή είναι πρώτη στην Ιεραρχία των είκοσι Μονών και η παλαιότερη Μονή  την οποία ίδρυσε ο Άγιος Αθανάσιος ο Αθωνίτης το 963 μ. χ. με τις επιχορηγήσεις του Νικηφόρου Φωκά . Το μοναστήρι περιβάλει ισχυρό τείχος με το καθολικό στη μέση και γύρω τα κελιά η τράπεζα και τα διάφορα κτήρια.

Στις 3 η ώρα ξεκινάει η λειτουργία μετά  στις 7 έχει φαγητό στην τράπεζα η οποία καλύπτεται  από τοιχογραφίες από τη βάση μέχρι την οροφή που αποδίδονται στον φημισμένο κρητικό ζωγράφο Θεοφάνη το 16ο αιώνα.

Μετά το φαγητό περπατήσαμε περίπου 3 χιλιόμετρα και επισκεφτήκαμε τη σκήτη του Τιμίου Προδρόμου που ανήκει στη Μεγίστη Λαύρα και είναι Ρουμάνικο Μοναστήρι .

Μετά επιστρέψαμε στη Μεγίστη Λαύρα για  εσπερινό γύρω στις 3 η ώρα, φαγητό και απόδειπνο όπου προσκυνήσαμε τον τάφο του Αγίου Αθανασίου και τα λείψανα των Αγίων που φυλάσσονται στη Μονή.

Μετά επισκεφτήκαμε τον ηγούμενο της Μονής Αρχιμανδρίτη Πρόδρομο  Λαυριώτη που συζητήσαμε πολύ ενδιαφέροντα θέματα για τη μοναστική ζωή και την πίστη μας.

Πολύ πρωί την επόμενη μέρα μετά τη λειτουργία και την τράπεζα με ένα αυτοκίνητο πήγαμε στις Καρυές που είναι η πρωτεύουσα του Αγίου όρους με το Πρωτάτο στο οποίο βρίσκεται η θαυματουργή εικόνα της Παναγίας το Άξιον Εστί , τις σκήτες και τα μαγαζάκια    σαν μικρό χωριό.

Εκεί επισκεφτήκαμε τη Μονή Κουτλομουσίου το πιο κοντινό μοναστήρι στις Καρυές ,στη συνέχεια μέσα από πολύ ωραία διαδρομή   πήγαμε στο κελί του  μοναχού Ευθυμίου     ο οποίος θεωρείται ότι είναι ο διάδοχος του Αγίου Παισίου  και μετά το κελί που έζησε ο Άγιος Παίσιος και το κελί του  Μοναχού Γαβριήλ που και αυτός θεωρείται σαν διάδοχος του Αγίου Παισίου.

Αφού πήραμε την ευλογία  του  πήγαμε στη σκήτη του Αγίου Ανδρέα όπου βρίσκεται  η Αθωνιάδα Σχολή  και έχει τη μεγαλύτερη εκκλησία του Αγίου Όρους όπου  διανυχτερεύσαμε.

Το πρωί μετά τη λειτουργία επιβιβαστήκαμε στο αυτοκίνητο για Δάφνη για να πάρουμε το καραβάκι της επιστροφής.

Το απόγευμα φτάσαμε στη Θεσσαλονίκη που απολαύσαμε μια υπέροχη βόλτα στη Χριστουγεννιάτικη  πόλη και στις 12 η ώρα πήραμε το λεωφορείο της επιστροφής γεμάτοι με υπέροχες αναμνήσεις  και εμπειρίες που δεν θα ξεχάσουμε ποτέ.

Όλα αυτά  χάρη στον καθηγητή μας κο Νίκο Κακαβελάκη  που μας έδειξε όλα αυτά  τα υπέροχα πράγματα .

σεμιναρίο με θέμα «Ποιες είναι οι δεξιότητες/ικανότητες που αναζητούν οι επιχειρήσεις στην σημερινή αγορά εργασίας»

Την Δευτέρα 18/12/2023 και ώρα 17.30 με 19.00 στο αμφιθέατρο του ΔΙΕΚ. πραγματοποιήθηκε το σεμινάριο με θέμα «Ποιες είναι οι δεξιότητες/ικανότητες που αναζητούν οι επιχειρήσεις στην σημερινή αγορά εργασίας».

Οι σπουδαστές ενημερώθηκαν για τις έννοιες και την σημαντικότητα των Soft Skills στην αγορά εργασίας. Στη σημερινή ανταγωνιστική και απαιτητική αγορά εργασίας τα “Soft Skills” είναι τα πιο σημαντικά προσόντα που πρέπει ένας σπουδαστής να κατέχει (και στα οποία οφείλει να επενδύσει). Στην εποχή μας είναι υψίστης σημασίας να κατέχει κάποιος αυτές τις δεξιότητες, οι οποίες μπορούν να τον κάνουν να ξεχωρίσει μέσα από ένα πλήθος καλά καταρτισμένων επαγγελματιών, και συνεπώς μπορούν να αποτελέσουν καθοριστικό παράγοντα για την εύρεση ή μη εργασίας. “Soft Skills”, όπως η επικοινωνία, η ευελιξία, η καινοτομία, η ηγεσία, το πάθος, η πειστικότητα, η εξωστρέφεια, η ικανότητα επίλυσης προβλημάτων, το ομαδικό πνεύμα, το επιχειρηματικό πνεύμα, η διαχείριση του χρόνου, ο προσανατολισμός στο τελικό αποτέλεσμα, οι ικανότητες διαχείρισης αλλαγών, ανάληψης ρίσκου, κτλ., είναι εκείνα που θα του δώσουν το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα και την “προστιθέμενη αξία” για να ξεχωρίσει μέσα από τον ανταγωνισμό και θα συμβάλουν στην εργασιακή του επιτυχία.

eπιμορφωτικο σεμιναριο με τον κύριο Χρήστο Κορομηλά, Παγκόσμιο Πρωταθλητή

Την Πέμπτη 15 Δεκεμβρίου 2023, είχαμε τη χαρά και την τιμή να υποδεχτούμε στο ΔΙΕΚ Χαλανδρίου τον κύριο Χρήστο Κορομηλά, Παγκόσμιο Πρωταθλητή με πολλές διακρίσεις,

Ο Χρήστος Κορομηλάς στα 45 του χρόνια μετά από μια περιπέτεια υγείας, όπου υπέστη απώλεια της όρασής του, άρχισε ένα νέο ξεκίνημα στη ζωή του με σύμμαχό του τον αθλητισμό. Άρχισε να προπονείται στο άθλημα της κολύμβησης, στο ποδήλατο και στο τρέξιμο. Οι διακρίσεις του πολλές και σημαντικές στην Ελλάδα και την Ευρώπη.

Το σεμινάριο παρακολούθησαν τα τμήματα Β. Φυσικοθεραπείας, Διατροφολόγοι, Αθλητική δημοσιογραφία. Οι καταρτιζόμενοι/ες του ΔΙΕΚ Χαλανδρίου δήλωσαν ενθουσιασμένοι/ες  από την παρουσία ενός τόσο σημαντικού αθλητή και ανθρώπου, που μας έδωσε συμβουλές ζωής, λέγοντας «…ξέρω ότι τα παιδιά, ποτέ δεν κάνουν αυτό που τους λες. Τα παιδιά κάνουν, αυτό που βλέπουν εσένα να κάνεις. Δίδαξε τα λοιπόν, αυτό που θέλεις και μην τους το λες. Το παιδί θέλει να κάνει ότι κάνει ένας μεγάλος» και συνέχισε «…Με ρωτάτε αν αντιμετωπίζω δυσκολίες. Εσείς δεν αντιμετωπίζετε δυσκολίες; Δυσκολίες πάντα υπάρχουν, απλά όταν τις έχουμε μπροστά μας, πρέπει να προσπαθούμε να τις ξεπεράσουμε».

Εκπαιδευτές/τριες και καταρτιζόμενοι/ες, τον ευχαριστούμε θερμά και με ένα μήνυμα αγάπης και συμπερίληψης ευχόμαστε Καλές Γιορτές με Υγεία, Αγάπη και Ευημερία!

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΗΝ ΑΓΓΛΙΚΑΝΙΚΗ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΕΚΚΛΗΣΙΕΣ

Το τμήμα Ειδικός Θρησκευτικού Τουρισμού και Προσκυνηματικών Περιηγήσεων, στο πλαίσιο εκπαιδευτικής επίσκεψης για το μάθημα Ξένη γλώσσα (Αγγλικά), πραγματοποίησε επίσκεψη στο νεογοτθικό Αγγλικανικό Ναό του Αγίου Παύλου στο Σύνταγμα, καθώς και στο Ναό της Μεταμόρφωσης του Σωτήρος στην Πλάκα.

Οι εκπαιδευόμενοι ξεναγήθηκαν στην αγγλική γλώσσα στις 2 εκκλησίες και συνομίλησαν με τον Άγγλο ιερέα της Αγγλικανικής Εκκλησίας, από τον οποίο ενημερώθηκαν σχετικά με ομοιότητες και διαφορές που υπάρχουν ανάμεσα στην ελληνική Ορθόδοξη Εκκλησία και την Αγγλικανική Εκκλησία.

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΤΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ «ΡΑΔΙΟΦΩΝΙΚΟΣ ΠΑΡΑΓΩΓΟΣ» Α’ ΕΞΑΜΗΝΟ ΣΤΟ ΡΑΔΙΟΜΕΓΑΡΟ ΤΗΣ ΕΡΤ ΣΤΙΣ 15/12/2023

Οι σπουδαστές της ειδικότητας «Ραδιοφωνικός Παραγωγός» Α’ Εξ. επισκέφτηκαν το Ραδιομέγαρο της Ελληνικής Ραδιοφωνίας Τηλεόρασης, ξεναγήθηκαν στα ραδιοφωνικά πλατό και control room, συνομίλησαν με ραδιοφωνικούς παραγωγούς και ηχολήπτες. Είχαν την ευκαιρία να συναντήσουν και να θέσουν ερωτήσεις στη διευθύντρια του Δεύτερου Προγράμματος της Ελληνικής Ραδιοφωνίας, Μαρία Κοζάκου, και στον διευθυντή της Ελληνικής Ραδιοφωνίας, Φώτη Απέργη. Μπήκαν στα studio του Πρώτου Προγράμματος, του Kosmos, του ΕΡΑ Σπορ και παρακολούθησαν τη διεξαγωγή εκπομπών. Ξεναγήθηκαν στα studio του Τρίτου Προγράμματος από τον μουσικό παραγωγό και ηχολήπτη Στέλιο Εφεντάκη. Βρέθηκαν στη Μεγάλη Αίθουσα Σύνταξης της ΕΡΤ και συνομίλησαν με τη δημοσιογράφο Ντένια Σαρακίνη. Τέλος, παρακολούθησαν πρόβα της Χορωδίας της ΕΡΤ και των Μουσικών Συνόλων της ΕΡΤ.

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΟ ΒΥΖΑΝΤΙΝΟ ΚΑΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΑΘΗΝΑΣ

Το τμήμα Ειδικός Θρησκευτικού Τουρισμού και Προσκυνηματικών Περιηγήσεων, στο πλαίσιο εκπαιδευτικής επίσκεψης για το μάθημα Ξένη γλώσσα (Αγγλικά), πραγματοποίησε επίσκεψη στο Βυζαντινό και Χριστιανικό Μουσείο Αθήνας.

Οι εκπαιδευόμενοι είδαν δείγματα Βυζαντινής τέχνης από τα Πρωτοχριστιανικά χρόνια μέχρι τα νεότερα και παρακολούθησαν διδασκαλία-πρότυπο ξενάγησης για το συγκεκριμένο μουσείο από την υπεύθυνη εκπαιδευτικών προγραμμάτων του μουσείου.

εκπαιδευτικη επισκεψη της ειδικοτητασ “ειδικοσ θρησκευτικου τουρισμου και προσκυνηματικων περιηγησεων” στουσ ναουσ Μητρόπολησ Αθηνών και Άγιου Ελευθέριου

εκπαιδευτικη επισκεψη της ειδικοτητασ “στελεχοσ διατροφησ & διαιτολογιασ”στην επιστημονική εκδήλωση του Νοσοκομείου Metropolitan General με τίτλο Σακχαρώδης διαβήτης 2023

εκπαιδευτικη επισκεψη της ειδικοτητασ “ειδικοσ θρησκευτικου τουρισμου και προσκυνηματικων περιηγησεων” στοn ναο του αγιου διονυσιου αεροπαγιτη

εκπαιδευτικη επισκεψη τησ ειδικοτητασ “βοηθοσ φυσικοθεραπευτη” στον συνδεσμο θεραπευτικησ ιππασιασ

Οι σπουδαστές/στριες του Γ΄ εξαμήνου της ειδικότητας Β. Φυσικοθεραπείας του ΔΙΕΚ Χαλανδρίου σε εκπαιδευτική επίσκεψη που πραγματοποιήθηκε στις 23/11/23, φιλοξενήθηκαν από τον Σύνδεσμο Θεραπευτικής Ιππασίας Ελλάδας (ΣΘΙΕ), ένα σωματείο εθελοντικού, μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα, με ουσιαστική κοινωνική δραστηριότητα.

Οι σπουδαστές/στριες ενημερώθηκαν για τα οφέλη της θεραπευτικής ιππασίας, η οποία βασίζεται σε προγράμματα αποκατάστασης, που χρησιμοποιούν το άλογο ως μέσο θεραπείας, βελτιώνοντας την υγεία και την ποιότητα ζωής των ατόμων με φυσική, νοητική ή συναισθηματική υστέρηση και έλαβαν πολύτιμες γνώσεις και πληροφορίες σε πραγματικές συνθήκες από την υπεύθυνη του κέντρου.

εκπαιδευτικη επισκεψη τησ ειδικοτητασ “τεχνικοσ τεχνολογιασ ενδυματοσ και υποδηματοσ-σχεδιαστησ μοδασ” στο ιδρυμα γουλανδρη

εκπαιδευτική επίσκεψη των σπουδαστών του τμήματος “Υποκριτική τεχνη”  στη θεατρική παράσταση “Το πηρούνι”- Χ. Ρώμα

εκπαιδευτικη επισκεψη της ειδικοτητασ “ειδικοσ θρησκευτικου τουρισμου και προσκυνηματικων περιηγησεων” στουσ ναουσ του αγιου νικολαου ραγκαβα και παναγιασ καπνικαρεασ

εκπαιδευτικη επισκεψη της ειδικοτητασ “ειδικοσ θρησκευτικου τουρισμου και προσκυνηματικων περιηγησεων” στο αλσοσ συγγρου

παρουσια του γνωστου ηθοποιου κ. χαρησ ρωμα στο ΔΙΕΚ Χαλανδριου

Το καλλιτεχνικό αποτύπωμα του κυρίου Ρώμα αποτελεί σημαντική προσφορά στην προσπάθειά μας για παροχή ουσιαστικής και ποιοτικής κατάρτισης.